Благодійний Кубок МКС-2021


Традиційні змагання з техніки долання гірських перешкод на скельному масиві села Дениші (Житомирська обл.) відбудуться 17-18 квітня, якщо до 29 березня буде зареєстровано більше 20 зв'язок.

В цьому році всі зібрані кошти зі стартових внесків будуть передані сім'ї Сергія Русовича на допомогу у лікуванні його сина Дениса. Детальніше можна дізнатись тут - https://www.facebook.com/mksua/posts/4022950987763044

Змагання будуть комфортними для спортсменів усіх рівнів підготовки, які зможуть взяти участь в одній із зон - Червоній або Зеленій, відповідно до рівня підготовки.

Також змагання будуть проводитись за зразком Кубку МКС-2016. Ті ж самі маршрути, ті ж самі умови.

Традиційно, Кубок МКС завжди проводиться лише заради самих учасників змагань.

Тож запрошуємо всіх бажаючих добре провести час та отримати досвід участі в цікавих змаганнях на природному рельєфі!

Стратовий внесок становить:

  • до 01.04.2021 - 150 грн з учасника;
  • до 16.04.2021 - 200 грн з учасника;
  • у день змагань - 300 грн з учасника.

Регламент
Учасники
Умови Зелена зона
Умови Червона зона

Умови(google.docs)


Крок 1

E-mail *:
Телефон *:
Примітки:
П.І.Б *:
Стать *:
Рік народження *:
Місто *:
Код беспеки *:
Згоден з політикою конфіденційності сайту *:
Команда *:


Крок 2
В призначенні платежу вкижи ПІБ. Дякуємо.


 

Попередні умови проведення змагань
«Благодійний Кубок МКС 2021»
Кваліфікація


1. Обладнання

Кваліфікаційна частина має дві умовно рівноцінні гілки, що дозволяють паралельний виступ двох команд (зв'язок). Порядок розподілу команд між гілками визначається безпосередньо перед стартом серед двох зв’язок.

На дистанції передбачено проміжний час 20 хв до закінчення якого учасники повинні закінчити роботу на маршруті М2 «Скельний підйом».

1.1. ПС1, ПС1’ — знаходяться в безпечній зоні на землі та обладнано КЛ та опорою (дерево діаметром 30 см).

1.2. ПС2, ПС2’ — знаходяться в безпечній зоні на землі та обладнано КЛ, суддівською подвійною петлею.

1.3. ПС3, ПС3’, ПС6, ПС6’ знаходяться в безпечній зоні на землі.

1.4. ПС4, ПС4’ обладнано подвійними суддівськими перилами та двома вантажними петлями.

1.5 ПС5, ПС5’ обладнано подвійними суддівськими перилами, двома вантажними петлями та одним ЗСК.

1.6. М2, М2’ обладнано до 6 ППС та суддівською страховкою для першого учасника

1.7. М4, М4’ обладнано суддівською страховкою для обох учасників.
 

2. Перелік етапів та опис проходження

Суддівство буде базуватись на принципах попередження та недопущення порушень. При неправильному виконанні технічного прийому на будь-якому етапі суддя зобов’язаний зупинити учасника та вимагати правильного виконання. Учасник, в свою чергу, зобов’язаний виправляти зазначені суддею неточності виконання тех.прийму. Якщо для цього необхідна зміна положення, або повернення у початкову точку маршруту, то це повинно відбуватись з дотриманням вимог техніки безпеки та страховки. Пропуск проміжного пункту страховки (ППС) на ділянках підйомів та траверсів карається, по факту фіксації, штрафом 5 хв. за кожен та не вимагає виправлення, так як фіксація такого порушення можлива лише після використання наступного ППС після пропущеного.

Спорядження залишене на момент фінішу на дистанції штрафується у розрахунку:

• мотузка основна (довжиною від 10-ти метрів) - 5 хв

• одиниця спорядження - 30 сек.

Незалежно від кількості залишеного спорядження команда отримує штраф по факту.
 

1. М1 (ПС1-ПС2), М1’(ПС1’-ПС2’) Командна навісна переправа (11 м)

Перший учасник переходить на цільовий берег з командною страховкою, другий — по командним перилам з командним супроводженням. Команда, яка під час проходження «намокає» (торкається до землі, рухаючись переправою), отримує штраф в розмірі 10 хв або повертається на ПС1, ПС1' і перетягує перильну мотузку. Дозволяється наводити одинарну перильну мотузку.

2. М2 (ПС3-ПС4), М2’(ПС3’-ПС4’) Скельний підйом (17 м)

Перший учасник піднімається з нижньою командною та верхньою суддівською страховкою, другий — учасник з верхньою командною.

3. М3 (ПС4-ПС5), М3’(ПС4’-ПС5’) Траверс (3 м)

Учасники проходять етап з командною страховкою по подвійним суддівським перилам, на яких в будь-який момент повинні знаходитись на двох вусах самостраховки.

4. М4 (ПС5-ПС6), М4’(ПС5’-ПС6’) Спуск потерпілого (травма кистей обох рук) з супроводжуючим (17 м)

Учасник за вибором команди стає потерпілим в момент зняття з самостраховки і перестає ним бути після спуску на землю в ПС6, ПС6’. Потерпілому і супроводжуючому надаються суддівська страховка. Для організації спуску необхідно організувати подвійну транспортну мотузку з фіксуючим пристроєм, який кріпиться в обв’язку супроводжуючого. У потерпілого не працюють дві руки. Якщо має місце допомога потерпілого під час спуску, команда зобов’язана повернутися в ПС5 безпечним методом та повторити проходження М4, М4’ коректно або отримує штраф у розмірі 10 хв. Дозволяється спуск поруч без фіксації потерпілого за спиною супроводжуючого.

Фініш відсікається по команді капітана.