Червона зона


Попередні умови проведення змагань
«Шабаш гороходців»
Черовна зона, особиста

На дистанції передбачено 4 блоки. Контрольний час на блоках: 1 - 19 хв; 2 - 21 хв; 3 - 17 хв; 4 - 22 хв. Час може збільшуватись по першим трьом кожної статі.
Якщо учасник не вкладаєтсья в час на блоці - безпечним шляхом переходить до наступного блоку. Час між блоками не зупиняється. 
Спорядження, залишене на момент фінішу на дистанції, штрафується у розрахунку: 
● мотузка основна (довжиною від 10 м) – 2,5 хв.; 
● одиниця спорядження – 10 сек;

Обладнання 

ПС1, ПС6, ПС7, ПС10, ПС14, ПС15, ПС18 – безпечна зона.
ПС4, ПС8, ПС9, ПС12, ПС17 – небезпечна зона, один ЗСК
ПС5, ПС11 – небезпечна зона, опора – дерево.
ПС2, ПС3, ПС16 – небезпечна зона, одна петля.
ПС13 – небезпечна зона, отвори для льодорубів (один судівський льодоруб+40 метрів здьоргу).
Жердини та шворки для нош, судівський компас.

Довжини:
М1 - до 99м
М2 - до 99м
М3 - до 20м
М4 - до 10м
М5 - до 20м
М6 - до 99м
М7 - до 9м
М8 - до 9м
М9 - до 10м
М10 - до 99м
М11 - до 99м
М12 - до 20м
М13 - до 40м
М14 - до 99м
М15 - до 99м
М16 - 2 по 9м
 

Перелік етапів та опис проходження 

Блок 1
1.М1, М2, М3, М4, М5 (ПС1-ПС2-ПС4-ПС3-ПС5-ПС6). Підйом + драбинки + спуск + маятник + спуск.
Підйом лазінням по зачіпкам на дереві по М1 з верхньою судівською страховкою. При підйомі учасник закріплює в ПС3 перила для подальшого спуску по М3. На М2 при проходженні по драбинках заборонено навантаження судівської мотузки чи петлі (братись руками можна лише за своє обладнання – карабін, драбинка, т.п.), кожне таке навантаження +1 виконання спецзавдання. В ПС4 учасник закріплює маятник і виконує спуск по М3 на особистій мотузці (спусковуха + схоплюючий або блокуюча спусковуха). Цільова ділянка маятника – обмежена по висоті зона на дереві. Учасник організовує ПС з власного обладнання на дереві. Спуск по М5 на особистій мотузці (спусковуха + схоплюючий або блокуюча спусковуха) з ПС5 на дереві без судівського обладнання. Власне спорядження, залишене в ПС5, штрафується як втрачене (згідно вищевказаних умов).
  
Блок 2
2. М6, М7, М8, М9, М10 (ПС7-ПС8-ПС9-ПС8-ПС7-ПС9). Підйом + крутопохила вниз + крутопохила вверх + підйом постраждалого (рюкзак) + спуск постраждалого (рюкзак) з супроводжуючим + перенесення контрольного вантажу.
Перед підйомом учасник закріплює в ПС9 перила крутопохилої переправи. Підйом по М6 виконується по судівських перилах. В ПС8 учасник закріплює крутопохилу переправу і виконує спуск по М7 на двох точках з командною страховкою (спусковуха + схоплюючий або блокуюча спусковуха). В ПС9 учасник підвішує рюкзак на перила крутопохилої переправи та виконує підйом по М8 (з судівською верхньою страховкою). Одночасний підйом учасника і рюкзака по перилах не допускається. Після власного підйому виконується підйом постраждалого (рюкзак) по М8 по крутопохилій переправі. Спуск по М9 постраждалого з супроводжуючим (рюкзак перед супроводжуючим, спусковуха + схоплюючий або блокуюча спусковуха). По М10 рюкзак переноситься як контрольний вантаж.  Вага рюкзаків: чоловіки 20кг, жінки 15кг.

Блок 3
3. М10, М11, М12, М13, банан (ПС10-ПС11-ПС12-ПС13-ПС14). Підйом + траверс + спуск + спуск + банан.
Блок 3 проходиться з контрольним вантажем (рюкзак з блоку 2). Підйом по М10 по схилу виконується з льодорубом. Траверс по М11 учасник долає по судівських перилах (кількість і порядок чергування горизонтальних та вертикальних ділянок охоплює завіса туману і відкриється учаснику під час виступу на дистанції). Спуск по М12 на особистій мотузці (спусковуха + схоплюючий або блокуюча спусковуха) до ПС13, де учасник організовує станцію на льодорубах (другий льодоруб надається суддями). При наявності достатньої кількості снігу станція організовується на снігу, інакше будуть закопані дві труби. Для спуску по М13 учасник організовує в ПС13 льодорубний хрест (буде надано судівський здьорг). Спуск по М13 на особистій мотузці (спусковуха + схоплюючий або блокуюча спусковуха).

Блок 4
4. М14, М15, М16, вузли, орієнтування, банан, ноші (ПС15-ПС16-ПС17-ПС18). Підйом + провисла переправа + спуск з дорощуванням + 5 вузлів + азимут 3 кп + банан + ноші.
Підйом по М14 виконується по судівских перилах. М15 – провисла переправа проходиться без схоплюючого. Спуск по М16 на особистій мотузці (спусковуха + схоплюючий або блокуюча спусковуха) виконується з дорощуванням перил посередині спуску. Використання на етапі мотузки, що вдвічі перевищує довжину етапу, не допускається. Після спуску в ПС18 учасник обирає один з конвертів з переліком вузлів, які в’яже на власних мотузках. Перехід на етап орієнтування можливий лише після підтвердження суддею правильності зав’язаних вузлів. На етапі орієнтування учасникові надається судівський компас. Орієнтування виконується з зазначеного місця, необхідно назвати азимут по черзі на 3 КП, що вкаже суддя. Неправильно названий азимут штрафується з розрахунку 1КП=20сек. Для в’язання нош надаються суддівські жердини та шворки.
 
Фініш по звільненню суддівського обладнання або команді капітана.