Червона зона


Попередні умови проведення змагань
«Благодійний Кубок МКС 2021»
Червона зона
Змагання зв’язок (комбінована дистанція)

 

На дистанції передбачено проміжний контрольний час ПКЧ1=25 хв. До завершення ПКЧ якого учасники зобов’язані закінчити роботу на маршруті М3.

 Загальний час виступу на дистанції Тз=70 хвилин.

ПКЧ та Тз можуть бути змінені під час виступу перших трьох команд. У разі змін про це буде додатково повідомлятись кожній команді перед стартом.

Команди, що не вкладаються в ПКЧ або Тз, отримують фініш за особливими умовами та зобов’язані в безпечний спосіб, з дотриманням вимог виконання технічних прийомів покинути дистанцію у найкоротший спосіб. За непройдені учасниками етапи додатково до витраченого на виступ часу додається:

по 10 хв за кожного учасника за кожен не пройдений етап;

по 20 хв за кожного потерпілого за кожен не пройдений етап;

по 5 хв за кожну основну мотузку (довжиною від 10м).

Команди, що фінішують за особливими умовами, займають місця на дистанції після команд, що виконали повну програму.  


1. Обладнання 

1.1. ПС1 — небезпечна зона, обладнання: 2 вантажні петлі.

1.2. ПС2 —  небезпечна зона, обладнання: 2 вантажні петлі.

1.3. ПС3 — небезпечна зона, обладнання: 2 ЗСК.

1.4. ПС4 — небезпечна зона, обладнання: 2 вантажні петлі.

1.5. ПС5 — небезпечна зона, обладнання: 2 вантажні петлі.

1.6. ПС6 — небезпечна зона, обладнання: 2 ЗСК.

1.7. ПС7 — безпечна зона (квадрат) для надання допомоги потерпілому.

1.8. ПС8 — знаходяться в безпечній зоні на землі, КЛ — берег, обладнання: вантажна петля.

1.9. ПС9 — знаходяться в безпечній зоні на землі, КЛ — берег, обладнання: вантажна петля.

1.10. М1 — обладнання: до 5 ППС, суддівська страховка для першого.

1.11. М2 — обладнання: 3 ППС та подвійні суддівські перила.

1.12. М3 — обладнання: суддівська страховка для постраждалого (колода).

1.14. М4 — обладнання: суддівська страховка для першого.

1.12. М5 — обладнання: суддівська страховка для постраждалого.


2. Перелік етапів та опис проходження 

Суддівство буде базуватись на принципах попередження та недопущення порушень. При неправильному виконанні технічного прийому на будь-якому етапі суддя зобов’язаний зупинити учасника та вимагати правельне виконання. Учасник, в свою чергу, зобов’язаний виправляти зазначені суддею неточності виконання техприйму. Якщо для цього необхідна зміна положення або повернення у початкову точку маршруту, то це повинно відбуватись з дотриманням вимог техніки безпеки та страховки. Пропуск проміжного пункту страховки (ППС) на ділянках підйомів та траверсів карається по факту фіксації штрафом 5 хв за кожен та не вимагає виправлення, так як фіксація такого порушення можлива лише після використання наступного ППС після пропущеного.
 

1. М1 (ПС1-ПС2) Скельний підйом (15 м)

Перший учасник підіймається з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною. Другий — з верхньою командною страховкою. 

2. М2 (ПС2-ПС3) Траверс (10 м)

Учасники долають етап з командною страховкою з використанням 3 ППС та самостраховкою в подвійні суддівські перила, забороняється опора за суддівські перила.  

3. М3 (ПС3-ПС4) Спуск потерпілого (колода) з відтяжкою (15 м)

Перший спускається по командним перилам з верхньою командною страховкою, організовує відтяг для потерпілого з використанням поліспасту. Потерпілий спускається з суддівською страховкою через командний гальмівний пристрій. Другий учасник спускається по командним перилам з верхньою командною страховкою.

4. М4 (ПС5-ПС6) Скельний підйом (15 м)

Перший учасник підіймається з верхньою суддівською страховкою та нижньою командною. Другий — з верхньою командною страховкою.

5. М5 (ПС6-ПС5) Спуск потерпілого з супроводжуючим (15 м)

В учасника №1 умовна травма очей, настає після постановки на самостраховку в ПС6, учасник перестає страждати в ПС9. Другий учасник накладає йому пов’язку на очі за допомогою бинта (дадатково суддя надягає суддівську пов’язку, яку може поправляти під час дистанції) та спускає постраждалого в ПС5, обов’язкова умова: потерпілий повинен знаходитись в петлі за спиною супроводжуючого.

6. М6 (ПС8-ПС9) Навісна переправа через річку (50 м)

Після проходження М5 учасник №2 отримує умовну травму опіки рук, якому суддя накладає пов’язки на кисті рук в ПС7 (квадрат). Учасник №1 завішує учасника №2 на суддівську переправу та переправляється сам, після чого витягує учасника №2.

7. М7  Фініш (700 м)

Учасники долають дистанцію до фінішу.

Фініш знаходиться в квадраті.

 

Спорядження залишене на момент фінішу на дистанції штрафується у розрахунку:

мотузка основна (довжиною від 10 м) — 5 хв;

одиниця спорядження — 30 сек.

Незалежно від кількості залишеного спорядження команда отримує штраф по факту.
 

червона звязки.jpg









 

Попередні умови проведення змагань
«Благодійний Кубок МКС 2021»
Червона зона
Особиста дистанція

1 На дистанції передбачено проміжний контрольний час ПКЧ1=25 хв, до завершення якого учасники зобов’язані закінчити роботу на маршруті М2

2. Загальний час виступу на дистанції ТЗ=60 хв.

3. Учасники проходять дистанцію з контрольним вантажем: чоловіки — 2 кг, жінки — 1 кг.
 

1. Обладнання.

1.1. ПС1 — небезпечна зона, обладнання: вантажна петля.

1.2. ПС2 —  небезпечна зона, обладнання: вантажна петля.

1.3. ПС3 — небезпечна зона, обладнання: ЗСК.

1.4. ПС4 — небезпечна зона, обладнання: ЗСК.

1.5. ПС4’ — безпечна зона.

1.6. ПС5 — безпечна зона, обладнання: вертикальні суддівські перила.

1.7. ПС7 — обладнання: ЗСК.

1.8. ПС8 — безпечна зона на землі.

1.9. М1 — обладнання: 5 ППС, суддівська страховка.

1.10. М2 — обладнання: подвійні суддівські перила.

1.11. М5 — обладнання: до 10 ППС, суддівська страховка.

1.12. М6 — обладнання: суддівська перильна мотузка (банан).

 

2. Перелік етапів та опис проходження

Суддівство буде базуватись на принципах попередження та недопущення порушень. При неправильного виконанні технічного прийому на будь-якому етапі суддя зобов’язаний зупинити учасника та вимагати првильного виконання. Учасник, у свою чергу, зобов’язаний виправляти зазначені суддею неточності виконання техприйму. Якщо для цього необхідна зміна положення або повернення у початкову точку маршруту, то це повинно відбуватись з дотриманням вимог техніки безпеки та страховки. Пропуск проміжного пункту страховки (ППС) на ділянках підйомів та траверсів карається по факту фіксації штрафом 5 хв за кожен та не вимагає виправлення, так як фіксація такого порушення можлива лише після використання наступного ППС після пропущеного.


1. М1 (ПС1-ПС2) Соло-дубль (17 м)

Учасник долає етап з суддівською страховкою. Учасник кріпить в ПС1 кінець своєї мотузки на якому нав’язує схоплюючий вузол і піднімається лазанням з простібанням ППСів (5шт) під час руху схоплюючий вузол повинен знаходитись на мотузці ближче до учасника, ніж попередня відтяжка. Пропуском ППС вважається простібання наступного. У ПС2 учасник кріпить командну мотузку і спускається через гальмівний пристій з підстраховкою схоплюючим, у ПС1 забирає кінець своєї мотузки і піднімається по командним перилам зі схоплюючим. 

2. М2 (ПС2-ПС3) Траверс (10 м)

Учасник долає етап по подвійним суддівським перилам.

3.Чоловічий залік: М3, М4 (ПС3-ПС4’) Блок: дюльфер (17 м), крутопохила вгору (19 м), дюльфер (17 м)

Учасник спускається по командним перилам з підстраховкою схоплюючим вузлом та суддівською страховкою в ПС4’, наводить та проходить перила крутопохилої переправи вгору (одинарні, ПС4-ПС3) з підстраховкою схоплюючим вузлом, зісмикує переправу, спускається в ПС4’.

3.Жіночий залік: М3 (ПС3- ПС4’) Дюльфер (17 м)

Учасник спускається по командним перилам з підстраховкою схоплючим вузлом та суддівською страховкою в ПС4.

4. М5 (ПС5-ПС8) Блок: підйом (7 м), драбинки (5 м), дюльфер (7 м).

Учасник піднімається по суддівським перилам з схоплюючим вузлом та заблокованим жумаром, проходить до 10 ППС драбинок зі страховкою до суддівського фалу та спускається по командним перилам.

5. М6 Банан (30 м).

Учасник долає етап по суддівським перилам та з контрольним вантажем.

 

Фініш відсікається по команді учасника.

Спорядження залишене на момент фінішу на дистанції штрафується у розрахунку:

мотузка основна (довжиною від 10 м) — 5 хв;

одиниця спорядження — 30 сек.

Незалежно від кількості залишеного спорядження учасник отримує штраф по факту.

 

червона лічка.jpg