Зелена зона “Два”


Попередні умови проведення змагань
«Кубок МКС-2019» у закритих приміщеннях
Зелена зона, “Два

На дистанції передбачено проміжний контрольний час ПКЧ - 30 хв. До закінчення ПКЧ учасники зобов’язані завершити роботу на М4, М5. 
Загальний час – ​70​ хвилин. 
Спорядження, залишене на момент фінішу на дистанції, штрафується у розрахунку: 
● мотузка основна (довжиною від 10 м) – 5 хв.; 
● пропуск ППС – 5 хв.; 
● одиниця спорядження – 30 сек;
● використання суддівських перил для першого на скельному підйомі - 10 хв.

1. Обладнання 

1.1 На всій дистанції – небезпечна зона. 
1.2 ПС1, ПС3, ПС4, ПС6, ПС7 – петля. 
1.3 ПС2, ПС5, ПС7, ПС9 – 2 ЗСК. 

М1 - 12м;
М2 - 12м;
М3 - 8м;
М4 - 8м.


2. Перелік етапів та опис проходження 
 
2.1 М1 (ПС1-ПС2-ПС3). Скельний підйом
Перша зв’язка учасників виконує скельний підйом в ПС2 з простібанням 5 ППС. Нижня командна та суддівська страховки для першого учасника, для другого – верхня командна страховка, дозволяється використання командних перил. Спуск по командних перилах з верхньою командною страховкою.

2.2 М2 (ПС3-ПС4-ПС5). Скельний підйом + підйом легко потерпілого
Друга зв’язка учасників виконує скельний підйом з простібанням 5 ППС. Нижня командна та суддівська страховки для першого учасника, для другого – верхня командна страховка, дозволяється використання командних перил. У ПС4 другий учасник отримує травму ніг. Команда виконує підйом легко потерпілого з ПС4 в ПС5 з верхньою командною та суддівською страховками.
Перший учасник в ПС5 може закріпити командні перила на М1.

2.3 М2 (ПС5-ПС3). Спуск потерпілого з супроводжуючим
Команда виконує спуск по подвійних командних перилах з верхньою командною і суддівською страховками. Усі інші учасники спускаються по командних перилах з верхньою командною страховкою.

ПКЧ = 30 хв.

2.4 М3 (ПС6-ПС7-ПС6).  Підйом вантажу + спуск вантажу
Два учасники повинні виконати скельний підйом з нижньою командною та верхньою суддівською страховками для першого і верхньою командною – для другого в ПС7 з простібанням 5 ППС, піднімають контрольний вантаж за допомогою поліспасту. Спускаються по командних перилах з верхньою командною страховкою. Спуск вантажу з підстраховкою схоплюючим вузлом або за допомогою «Gri-gri».
  
2.5 М4 (ПС8-ПС9-ПС8). Підйом + дюльфер
Двоє інших учасників піднімаються по суддівських перилах, розбитих на 5 незалежних ділянок перил, без втрати самостраховки. Перший з нижньою командною і суддівською страховками, другий – з верхньою командною страховкою.
Дюльфер по командних перилах з верхньою командною страховкою.

Фініш по звільненню суддівського обладнання або команді капітана. 
 
ЗЧ = 70 ​​ хв.